En trött jävel.

Har haft 2 veckor av sömlösa nätter. Igår var jag så jävla less på att inte kunna somna att jag tänkte "NU JÄÄÄÄVLAR" och svalde ner 2 stilnoct med en Bailey's. Det hade motsatt effekt och jag blev lite hyperaktiv, låg uppe och kollade på vampyrfilmer till klockan 6 imorse. Såg 'Låt den rätta komma in' för andra gången. Har lite svårt för den filmen, läste boken först och ÄLSKADE den. Men ni vet hur det är när man målat upp sin egna bild av hur något ska vara och så kommer det någon jävel och bara pissar på ens vision. Jag hade till exempel fått för mig att Oscar var fet och tunnhårig. Vet inte varför, det är ju sällan 12åringar brukar vara tunnhåriga men så såg han ut i min värld. Och så castar dom nån gänglig blond sak som ser ut som Gustav Wasa?


Anywho.



Ska strax bege mig ner på stan med Ida och Sanna och leta juldagsoutfit. Vill se ut som a million bucks men med tanke på min budget blir det snarare a quarter.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0