Flashbacks.

Steg upp med samma entusiasm som ett lik imorse. Hann borsta tänderna, koka kaffe, klä på mig jackan, kliva ut på balkongen och röka tre bloss på min cigg innan jag upptäckte att det snöade. På en sekund kastades jag ett år tillbaka i tiden. Till mitt älskade Stockholm.


Ibland saknar jag det så jag går sönder lite. Har inte ens kvar alla bilder därifrån för i ett svagt ögonblick smällde jag till min gamla dator så den flög i golvet och i ren protest vägrade den starta efter det.


Men lite gobitar har jag sparat.










Lite backstage på plåtningar och visningar varvat med fest, museumbesök och random sthlm.
De 2 nedersta bilderna är resultatet av min slutfotografering för Mikas make up academy.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0