Rastlös.

Jag är så uttråkad. Jag trodde inte att dessa ord skulle ramla ur min mun in i denna värld men - jag är trött på sovmorgnar och att ägna mina dagar åt att äta glass och kolla på film. Jag vill ha ett jobb. Förra veckan var jag så rastlös att det kröp i kroppen på mig. Det kändes som att jag hade kunnat klättra på väggarna i värsta spindelmannen-manér. Det kan till och med vara så att jag försökte. Då bestämde jag mig för att gå in på AMS hemsida och bara söka det översta säljjobbet som fanns. Efter att ha jobbat för ett säljföretag i 3 år, först som säljare för att sedan få en chefsposition kände jag att jag borde vara kvalificerad. Kändes som att det var en bra idé att låta öde sköta mitt yrkesval. Vad möts jag av?


Tomte sökes!

Med julen i antågande söker vi nu ett antal goa och glada jultomtar till ett julevent!

Du som söker bör passa i rollen som en riktigt klassisk jultomte vad gäller kroppsbyggnad och personlighet. Du ska vara väldigt utåtriktad, trivas med kundkontakt samt känna dig bekväm i butiksmiljö. Du bör även ha barnasinnet kvar!


Då vi redan har många unga och kvinnliga anställda ser vi för jämnlikhetens skull gärna äldre manliga sökande till tjänsten som jultomte.



Ödet har humor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0