Things to do.

Jag ligger inne med en sån där trevlig 2dagarsbaksmälla. Jag bara älskar när det händer!

Gårdagen spenderade jag hos Sanna. Vi skrev en bucketlist för 2012. Ska bli väldigt spännande att se hur det utvecklar sig. En utav punkterna var att söka till Robinson. Men vill man verkligen uppleva pms på en öde ö? Jag gillar att kunna glo på sorgliga filmer och trycka i mig hamburgare i såna stunder. Att fiska krabbor och käka ris känns inte som något man vill göra när hormonerna är i obalans. Man kan ju inte direkt välja sitt sällskap heller. Tänk om man hamnar med någon som Robinson-Robban. Eller Hildegard. Vill inte bli känd som The Coconut Killer.

Jag tror vi får omarbeta den punkten lite grann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0