Come a little gamma ray standing in a hurricane your brains are bored like a refugee from the houses burning and the heat wave's calling your name.

Jag knarkar inte. När det gäller illegala substanser är jag så naiv att det inte ens är roligt. En kollega ropade in mig på företagstoaletten en gång för att visa något och jag bara "Vad fan? Så jävla onödigt att skita ner handfatet med mossa!" Det var första gången jag såg marijuana. Jag var i Kristiania med ett gäng kompisar förra sommaren. Såg en man iförd luva vid ett stånd och bara "Ååååh han säljer finchoklad, jag ska köpa lite till mamma!". Det var första gången jag såg hasch.

Så jag har egentligen ingen som helst aning om hur det känns att trippa på syra. Men jag kan TÄNKA mig att det är som att titta på den här videon:





Kommentarer
Postat av: Tuva

Fin blogg! Vad har du gjort idag då och hur mår du? Kika gärna in min blogg och lämna massor av kommentarer. Speciellt på de som jag inte har några på!♥

2012-10-07 @ 15:23:25
URL: http://tuvaasallvinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0