Hysteria.

Är äntligen frisk efter en helg av feber och vansinne. Firade Jocke i lördags, jag lyckades masa mig dit trots feber och slapphet deluxe. Han fick en boob-cake och en låda chips.



Glädjen i hans tindrande ögon - priceless.


Fick avbryta förfesten för att gå och köpa en kebabrulle och en halvliters Redbull, annars hade jag kreverat.  Härdade dock ut hela kvällen efter att ha självmedicinerat mig med en jägershot i baren på Morfars.


Vaknade upp ur den absolut skummaste drömmen någonsin inatt. Satt i ett thailändskt fängelse, åtalad för att ha försökt smuggla ut knark. Inte konstigt än? Nej. Men min cellkamrat var Beatrice Ask som hade åkt fast för fnaskeri. Hon lärde mig en massa sexknep. Sen fixade hon ut oss genom att förföra en vakt. Jag vill inte ens veta ur vilken del av mitt undermedvetna jag plockade fram den lilla mentala kaninen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0